دسته
دوستان
آرشیو
آمار وبلاگ
تعداد بازدید : 327897
تعداد نوشته ها : 228
تعداد نظرات : 183
Rss
طراح قالب
موسسه تبیان

 انتخابات حق ماست


وظیفه شرعی و قانونی همه ماست که در انتخابات شرکت کنیم. در واقع هر کسی که در یک کشور دموکراتیک زندگی می‌کند، حق انتخاب دارد. به نظر من کسی که در انتخابات شرکت نمی‌کند از حق خود گذشته و در این مورد سهل‌انگاری کرده است و آینده خود را نادیده و پوچ گماریده است.

 ما می‌توانیم از طریق انتخابات در اداره کشور سهیم باشیم. به ویژه در این برهه زمانی خاص که دشمنان ایران در پی شکاف و تفرقه انداختن بین مردم است اما تبلیغات واهیشان بزودی بر ملا خواهد شد.  کشور عزیزمان را تحریم کردند ولی آنها در خواب بینند پنبه دانه!!!  حضور مردم در پای صندوق‌های رأی از اهمیت فراوانی برخوردار است. مطمئناً مردم با هوشیاری تمام مثل همیشه با شرکت گسترده در انتخابات، پاسخ کوبنده‌ای به تمام دشمنان نظام می‌دهند.
اینجا جای خوشحالیست که انتخابات ایران الگویست برای آنهایی که میخواهند انتخاب کنند.

دشمنان ما به دنبال مدرکی هستند تا ثابت کنند که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از مقبولیت مردمی برخوردار نیست، بنابراین آن‌ها با نگرانی چشم بر این انتخابات دوخته‌اند، اما حضور میلیونی مردم در انتخابات،خود مدرک محکمی می‌شود برای مقبولیت نظام جمهوری اسلامی در کشور و قطعاً حمایت همه جانبه مردم تمام دسیسه‌های دشمنان را باطل می‌کند.


رئیس جمهور باید فردی مؤمن، متدین، آشنا به درد مردم و همچنین اقتصاددان، حقو‌قدان و جامعه‌شناس باشد. نسبت به تحولات کشور بی‌تفاوت نباشد و از بطن مردم برخاسته باشد، قانون‌های نانوشته‌ای را که باعث رفاه مردم می‌شود، درک کند و از همه مهم‌تر تحت تأثیر رسانه‌های بیگانه قرار نگیرد.

و باز تکرار میلیونی ما ایرانیان در پای صندوق های رای به شما دشمنان ثابت خواهد کرد که ما هرگز رهبر و ملت را با تبلیغات واهیتان تنها نخواهیم گذاشت.

تحریم های شما دشمنان ایران زمین ما را از انقلاب پاکمان دلسرد نخواهد کرد.
 
و پیروز است جمهوری اسلامی ایران***

 

 


چهارشنبه سیم 2 1388
X